نازنازی مامان و بابا

آشنا شدن با مامان و بابا

1390/5/20 9:33
نویسنده : مامانی
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                              

             Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

عزیز دلم niniweblog.comمیخواستم قبل از شروع کردن و نوشتن هر موضوعی در مورد خودم و بابایی باهات صحبت کنم تا بیشتر با ما آشنا بشی...

منOrkut Scraps - Dollمتولد ٠٤/٠٩/١٣٦٤ و آخرین بچه خانواده هستم و کارهای زیادی واسه سرگرم کردن خودم انجامniniweblog.com  niniweblog.com niniweblog.com  میدم و یه ذره شیطون و بامزهniniweblog.comهستم و تو عشقه مامان ٢تا خالهniniweblog.comداری و ١ داییniniweblog.comکه همشون ازدواجniniweblog.comکردن و خاله بزرگت که اسمش نداست ٢تا بچه ناز و مهربون داره که دخترش اسمش شقایقو 15 سالشه و عاشقه اینه که سنشو 1سال بالا ببره و پسرش هم اسمش امیرحسینو 9 سالشه و خاله کوچیکتم اسمش نگاره و 1 بچه داره که اسمش تامیلاست و 6 سالشهو همه میگن شبیهه منهniniweblog.com و دایی وحیدت هنوز بچه ندارهniniweblog.com ولی تصمیم گرفتن بچهniniweblog.comبیارن که مطمئناً اختلاف سنیش با تو کم میشه و شما دو تا وروجک میتونید دوست و همبازیهای niniweblog.comخوبی واسه هم باشین و 1مامانجونniniweblog.comباباجونniniweblog.comداری که ماه و عزیز و مهربون هستن و مثله این 2تا نفر رو هیچ جایه دنیا نمی تونی پیدا کنیniniweblog.comعزیزدلم...

باباییهم متولد 01/12/1359 و پنجمین بچه خانوادست و مهندس کامپیوترهniniweblog.com و مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه شرکت نفت و از یه سری چیزها خوشش میاد و عاشق شنا کردنniniweblog.com و فوتبالniniweblog.com بازی کردن و بعضی موقع ها هم قلیونniniweblog.com کشیدن و با دستگاه Play station بازیniniweblog.comکردنه و اهل گردشniniweblog.comو تفریح niniweblog.comو مسافرت niniweblog.comکردنه و دوست داره همیشه به من و خودش یه جورایی niniweblog.comخوش بگذره ولی باباییت خیلی شکمو و عاشق غذا niniweblog.comخوردنه و همیشه آمادگی غذا خوردنوniniweblog.comداره و کار کردن سر کار خیلی خستشniniweblog.comمیکنه واسه همین همیشه دوست داره بخوابهniniweblog.comو از اون آدمایه خواب آلو و صبحها که میخواهد بره سرکار و ساعت زنگ میزنه niniweblog.comباید قیافشوببینی بعداً از این صحنه ها که دیدیم باهم بهشniniweblog.comمیخندیم و مطمئن باش بابایی بهترین بابای دنیا واستniniweblog.comمیشه چون بابایی واقعاً آدم خوب و حرف گوش کنیه اونقدر خوب وniniweblog.comمهربون که حتی فکرشم نمیکنی و ما 3 نفر چه روزهای niniweblog.com خوب و خوشیرو با هم در پیش داریم و خانواده باباییت خوزستان زندگی میکنن و چون مسافتniniweblog.comدوره ما اونارو عیدها niniweblog.comو تعطیلی ها سالی 1-٢بار میبینیم  و 5تا عمه داری که اسماشونniniweblog.com(سهیلا- نسیم - افسانه- سمانه و زهرا) است و 3تا هم عمو داری که اسمشونniniweblog.com(علیرضا- هادی و حمیدرضا) است که همشون ازدواج niniweblog.comکردن به جزء ٢ تا عمو و 2تا عمه که مجرد هستن که من عاشق 1-2 از عمه هاتمniniweblog.comالبته اونایه دیگه هم دوست دارم ولی ما که میریم خونه پدربزرگتیناniniweblog.comبیشتر مجردهارو میبینم واسه همین صمیمیترم با اونا ولی اونایی که ازدواجniniweblog.comکردن رو چون کمتر میبینم یه کم احساس غریبیniniweblog.comمیکنم و خجالتniniweblog.comمیکشم و من خیلی هم اهل صحبت کردن با تلفنniniweblog.comنیستم و از پچ پچ کردنمniniweblog.comخوشم نمیاد و یکی از عموهات اسمش هادی و خیلی واسه ازدواج کردن هوله و عجلهniniweblog.comداره و کلاً 11تا دختر و پسر عمه و عمو داری راستی یه خبر خوب niniweblog.comهم که باید بهت بدم اینه که عمه و عموهات 4تا بچه دارن کهniniweblog.comniniweblog.comهمسن و ساله خودت هستن که یکیشون تازه به دنیا niniweblog.com اومده و اسمش یکتاست و کلاً 30-40 روزشم نیست و شما چند نفر اگه باهم یه جا جمع بشین چه آتیشیniniweblog.comمیسوزونید وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

راستی من و باباتniniweblog.comهم از طریق داییت با هم آشنا شدیم یعنی دوستniniweblog.comدبیرستان و دانشگاه هم بودن و خیلی هم با هم صمیمی بودن و تو جشن تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com عروسی داییت باباییت منو دید و پسندید و منم مدام در حال رقصیدنniniweblog.comبا باباجونتتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولبودم فکرشو بکن من چه رقصی میکردم و باباییت 2ماه بعد با خانوادش اومدن خونه باباجونینا واسهniniweblog.comخواستگاری البته خودش و خانوادش از خیلی قبلتر منوniniweblog.comانتخاب کرده بودن به هر حال بهترین اتفاق توniniweblog.comزندگی من و باباییت با بله گفتنniniweblog.comمن اتفاق افتاد و من و باباییت از موقعی که با هم ازدواج تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com کردیم خونه خریدیم و ماشینو کلیniniweblog.comوسیله خریدیم و حالا هم میخوایم 1خواب دیگه به خونمون اضافه کنیم که تو عزیزمون به دنیا کهniniweblog.comاومدی اتاق و تختniniweblog.comو همه چی واسه خودت داشته باشی عزیزدل من و بابایی  

niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com  

و من و باباییت واقعاً زندگی خوبی داریم وniniweblog.comخیلی خیلی خوشبخت هستیمniniweblog.com و واقعاً من و باباییت عاشقهم هستیمتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول و میمیریمniniweblog.comواسه هم...niniweblog.comو ما از اینکه با هم ازدواج  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com کردیم خیلی خوشحالیم...

 

 

                niniweblog.com

                                  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                                  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ارزو
25 تیر 90 10:17
سلام عزیزم وبلاگ قشنگت رو دیدم.و خیلی هم خندیدم اخه خیلی بامزه بود .من هنوز یه هفته نیست اومدم اینجا.ولی خوشحالم تو این مدت کوتاه یه دوست خوب و پر انرژی مثل شما پیدا کردم.امیدوارم که نی نی قشنگت که هنوز تو شمکته صحیح و سالم بیاد پیشتون.شما هم واسه نی نی تو شمکه من دعا کن. راستی من ارزو متولد 65 هستم و خیلی از اشنایی با شما خوشبختم
دانيال
27 تیر 90 9:25
salam azizam
دانيال
28 تیر 90 8:29
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
دانيال
28 تیر 90 10:24
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


مامان ریحانه
29 تیر 90 19:33
سلام چه عشقولانه ایشالا سالیان دراز در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید نساء جونم
مامان پریا
29 تیر 90 20:17
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
sogand
31 تیر 90 2:24
سلام خانومی منم هنوز نی نی ندارم امیدوارم خدا به شما یه جوجوی ناز بده هم به من
مامان پریا
2 مرداد 90 18:40
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
دانيال
5 مرداد 90 13:48
سلام عزيزم فرصت كرديد يه سري به سايت من بزن با احترام دن دني مامني و بابايي
mamani
19 مرداد 90 8:51
mamani
مامان عليرضا
20 مرداد 90 6:48
سلام خانومي عالي بود انشالله نيني نازناز سالم باشه وتوپولي
مامان عليرضا
5 شهریور 90 0:49
سلام چرا به روز نميشي وبلاگتو دوست دارم
مامان نخودچی (مریم)
9 شهریور 90 11:26
خواهرجون سلام .... خوبی فدات شم..... عیدت مبارک . به وبلاگ ما سر بزنید ( اسم وبلاگ ما _ منتظرت هستیم ) پس منتظر چشمون قشنگت هستیم .... واسمون نظرم بزار.
هستی
13 شهریور 90 2:55
سلام. من از دوستای نی نی سایتی هستم. خیلییییییییییییییییییییییی وبلاگت بامزه و قشنگه. حتی شوش رو هم صدا کردم خوند و خوشش اومد. خیلی شکلکهای به موقع و خوشمزه ایی استفاده کردی. انشالله سالهای سال با همسرت و بچه و بچه هات شاد باشید.
بهارک
13 شهریور 90 19:07
سلام.. طراحی عکس وقالب وبلاگ.. خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنید..
mamani
5 مهر 90 8:54
بنام خدا سلام ...خوشحالم از آشنايي با شما ...شرايط شما هم تقزيبا مثل ماست...منم شركت نفتي هستم ...براتون بهترين ها آرزو مي كنم
مامان عر شیا
29 آبان 90 17:07
سلام عزیزم خیلی وقته پیدا نیستی به نی نی من هم سر بزن