نازنازی مامان و بابا

احساس کردنت در کنارمون

1390/5/20 8:53
نویسنده : مامانی
809 بازدید
اشتراک گذاری

روزی روزگاری که آسمان آبی و صاف بود و پرنده ها در حال آواز خوندن بودن یه روز خوب دیگه از روزهای خوب خدای بزرگ شروع شد و همه یه جورایی مشغول کار کردن و تلاش بودن  niniweblog.com     niniweblog.com   niniweblog.comniniweblog.com    niniweblog.com  

 

 مامانی niniweblog.comبا مشورت باباییniniweblog.comتصمیم گرفتن واسه کوچولوی نازشونniniweblog.com که هنوز به وجود نیومده بود و مامانی بابایی سپرده بودنش به خدای مهربون و فرشته های دوست داشتنیش  niniweblog.com تا از کوچولوی نازشون مواظبت کنه تا که هر وقت وقتش بود هدیش بدن به من و باباییniniweblog.comتا از اون موقع به بعد من و باباییش قربونش بریم و بشیم بهترین و امن ترین تکیه گاهش یه سری چیزها رو بنویسم تا این کوچولوی ناز هر وقت بزرگ شد و اینا رو خوند یا شایدم مامانی و بابایی براش خوندنیم niniweblog.com  بفهمه که چقدر عاشقش بودیمو حتی در نبودشم بهش اهمیت میدادیم و بهش فکر میکردیم و دوست داریم این کوچولوی عزیزمون بدونه شاید حضورش در کنارمون نبوده اما من و بابایی تو بهترین لحظات حسش میکنیم و هر وقت در موردش صحبت    niniweblog.com یا فکر میکنیم گرماشو تو خونمون احساس میکنیمniniweblog.com و یه جورایی به زندگیمون روح میده و ما به قول قدیمیا ذوق میکنیمو قند تو دلمون آب میشهniniweblog.comو اینکه شاید پیشه ما نباشی اما اینو بدون مامانی و بابایی نبودتو احساس میکنن و همیشه با صحبت کردن و فکر کردن به تو کوچولوی نازمون بابا و مامان خیلی خوشحال میشن و انرژی میگیرنniniweblog.comاما یه سری مسائل باعث میشه من و بابایی بذاریم تو همونجا پیش خدایه مهربون بمونیniniweblog.comتا خداجون ازت مواظبت کنه niniweblog.comچون دوست داریم وقتی میایniniweblog.com همه چی داشته باشیniniweblog.com niniweblog.com  niniweblog.com   niniweblog.comو غصه هیچی رو نخوریniniweblog.com و بتونیم آماده بشیم واسه خوب و عالی تربیت کردنت که بچه خوب و عاقل و مفیدی باشی و یه سری چیزها رو یاد بگیری که هم درس بخونی هم به بزرگترا احترام بذاری هم حرف دیگران به خصوص من و بابایی رو گوش بدی و هم به آدمایی که بعضی موقع ها به تو احتیاج دارن کمک کنی و قدر زندگی کردن و خلاصه همه نعمتهای خدارو بدونیniniweblog.com و همیشه شکرگذارش باشی پس خداجون تا هدیش به ما ندادی ازش خیلی خیلی خوب مواظبت کن niniweblog.com چون میدونی که واسه من و باباییش چقدر عزیز و دوست داشتنیه niniweblog.com   niniweblog.com خلاصه اینا اون چیزایی بود که باید بهت میگفتیم تا بفهمی چقدر واسمون عزیز و شیرینی...niniweblog.comو اگه ٢-٣ سال دیگه اومدی پیشمون بدونی ما دوست داشتیم و خیلی دلمون میخواست پیشمون بودی ولی تصمیم گرفتیم قبل از اومدنت همه چیز و واست فراهم کنیم و اینکه مامانی تیروئید داره و دکتر بهش گفته تا تیروئیدت خوب نشه اصلاً اصلاً نمیتونی نی نی بیاری و خیلی خطرناکه و منم حالا دارم قرص میخورم و تحت نظر پزشک هستم تا زود زود خوب بشم و تو عزیز دوست داشتنی و نازمو بیارم پیشه خودمون... من و بابایی واسه اومدنت جیگر مامان روزشماری niniweblog.comکه چه عرض کنم لحظه شماری میکنیم قربونت بریم من و بابایی...   niniweblog.com

 

 

 

                                        niniweblog.com    

                        

                                     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
24 شهریور 90 15:01
سلام وب فوق العاده ای دارین... خیلی قشنکه معلومه عاشق زندگیتون هستین.... برامام دعاکنین ازاین جور زندگیابتونیم تشکیل بدیم موفق باشین بهم سربزنین خواستین لینک کنیم..... ممنون منتظرما.............